Members comments:

 =  "bărbatul liniște"
Ottilia Ardeleanu
[09.Nov.10 21:28]
este un fel de liniște bolnăvicioasă. prea multă liniște, ca după furtună. asemuirea liniștii din bărbatul cu acest nume este frumoasă: "apa între valuri".
până și erotismul are o liniște pe care ea nu o pricepe.

Alex, este un text... liniștit.

Ottilia Ardeleanu

 =  perechi Alex
Ioan Barb
[09.Nov.10 23:20]
Bărbatul-liniște este perechea ideală a femeii-tumult, împreună sunt ca o montură a unei pietre într-un inel.

"ai fi putut să mă iubești asemeni lacului
așa cum se culcă apa între țărmuri"

 =  =
Silvia Goteanschii
[10.Nov.10 07:39]
un poem de o acuratete uimitoare.
o calmitate falsa dar bine ascunsa si o liniste perfecta a nelinistii.
ce bine ca exista barbati/linisti pentru ca femei/linisti sigur nu exista:)
as inlatura ultima strofa sau as schimba in asa mod incat poemul sa se termine la penultima strofa.

 =  .
Alexandru Gheție
[10.Nov.10 16:52]
mulțumesc...

silvia - am intrat și eu seara trecută pân'la glezne în zăpada ultimului tău text, n-am mai apucat să scriu nimic pentru că m-am culcușit în iubirea de înger a lui rareș :). Uite, tu ai dreptate aici, chiar mi se părea că ultima strofă e din altă parte, nu de aici. O să lucrez și vom vedea. Te mai aștept

ottilia - spui tare bine "liniște bolnăvicioasă" :), așa e... Mulțumesc

ioan - faină interpretarea, nu mă gândisem. Cu toate astea constat că în tot mai multe texte apar extremele - in/out, femeie/nefemeie, cer/pământ și acum, mai nou :) liniște/tumult. Mulțumesc,

alex

 =  Eu nu prea
Liviu-Ioan Muresan
[10.Nov.10 16:58]
sînt încîntat de primul vers. E un clișeu, un fel de 0mul-păianjen. Am mai atras atenția asupra acestui mod de atribuire a însușirii, specific limbii engleze. Și multe dintre poetele noastre au uzitat de procedeu. Așa că devine agasant. Chiar și eu l-am folosit cîndva, influnțat poate. Dacă renunți la versurile cu "bărbatul liniște", e un poem deosebit.
LIM.

+ alexandru ghetie-narcis
Nache Mamier Angela
[10.Nov.10 19:18]


poezia mitului oglinzii-apa constiintei- ,liniste dar si mister,cifru,onirism care fac din conditia poetului o fiinta aparte ,neînteleasa si condamnata la singuratate
dar sondarea acestei singuratati duce la "corespondente " fascinante ,poezia este asceza,transforma în "barbatul liniste"...scump tribut pe altarul artei
e un vers frumos ,o metafora simpla dar cu impact:"barbatul liniste"
e bine spus"cu limba rostogolesc dragostea noastra",poetul vadeste formulari îndraznete ,dar ramâne uneori atasat unor formule mai plate,mai"stiute"

 =  .
Alexandru Gheție
[10.Nov.10 19:23]
liviu, mulțumesc pentru semn, acum chiar nu știu cu ce aș putea schimba primul vers. Dar voi lua în considerare sugestia ta pentru viitoarele texte. Mulțumesc și te mai aștept,

alex

 =  .
Alexandru Gheție
[10.Nov.10 19:29]
d-nă Angela - vă mulțumesc pentru cuvinte, interpretare, sugestii, steluță :)
Și da, aveți perfectă dreptate în legătură cu acele formulări "știute" :). Asta se ewxplică prin faptul că au intrat așa adânc în mine că mi-e tare greu să le uit. Dar cu siguranță că voi încerca. Aceste 2 texte, da și nu, au, cum bine ați sesizat ca motiv central oglinda, sau mai bine spus oglindirea, apoi mă iubesc sincer și, iată... narcis :). Mulțumesc,

alex

 =  .
George Pașa
[11.Nov.10 10:27]
"pe când femeia-liniște?"

 =  .
Alexandru Gheție
[11.Nov.10 15:17]
prin decembrie, cred...

:)

 =  iIubire fara carbon?
Gheorghita Ionescu Eugeniu
[12.Nov.10 14:20]
Cautari,renuntari,retragere intr-un "sine" relativ.Se intelege neacceptarea impartirii linistii.Caci linistea e iluzia eternitatii,cine vrea s-o imparta?
Androginus e o legenda,avea el un "sine"?




To be able to add comments you must be browsing using the language this text uses.

Use the existing link (near text registration date), or choose the specific language and acces this text again.

Go back !