Members comments:

 =  si totusi foarte buna
dumitrita paladi
[07.Aug.09 14:01]
nu voi mai minca piine calda pe bune:D personajul e misto la persoana a treia si fara nume :)

 =  .
nica mădălina
[07.Aug.09 20:54]
un personaj fara personalitate, cam asta.
multam de popas

 =  .
george vasilievici
[08.Aug.09 04:31]
pacat ca-i numai unul. in realitate sunt mai multi. puteau fi ca-n viata: doi.

ba mai mult, personajul de acolo are personalitate din moment ce face alegeri de unul singur si nesilit de nimeni.

 =  .
nica mădălina
[08.Aug.09 09:26]
o fi avand. pana cand nesilirea nu inseamna libertate si nici personalitatea acelasi lucru, multumesc de popas.

 =  .
george vasilievici
[08.Aug.09 18:16]
dar ce inseamna personalitate si de ce nu se multeaza ea pe acest personaj?

 =  ....
Veronica Valeanu
[08.Aug.09 18:58]
desi construit simetric, parca lipseste ceva, nu-mi dau seama ce. poate fi la urma urmei un fragment din ceva ce sta sa fie scris.

eu il vad ca o sectiune transversala prin straturi aluvionare (din care s-au fosilizat urmele si s-au erodat atitudinile directe)
de aceea parca la sfarsit personajul la pers a 3a -care poate fi f bine pers 1
nu mai stie daca sa se depuna mai departe sau sa se extraga.
V.V.

 =  .
nica mădălina
[08.Aug.09 19:14]
da, veronica, e un draft mai vechi despre care aveam nevoie sa mi se confirme ca n-are niciun dumnezeu al sau ca text autonom, ci, cel mult, ca parte dintr-un altceva mai amplu, care sa-l valideze.
de aceea-i spuneam si dumitritei ca este un personaj fara personalitate.
multam de ochi.

 =  ...
Veronica Valeanu
[08.Aug.09 19:40]
personajul ar fi interesant integrat intr-un text cu varianta lui reversed - la pers 1 unde nu stie cum sa-si (mai) formuleze intentiile - ar fi ca si cum s-ar inventa de la capat tabula rasa - (sa se inregistreze doar pe sine- ma gandesc la o capsula/bubble inca goala din benzi desenate)

ca si cum nu s-ar sti daca pasajul acela ar fi personajul traind retroactiv sau luand-o de la capat.
e doar o idee.

 =  solipsism in cusca, adica
nica mădălina
[08.Aug.09 19:44]
fiindca ideea-mi place, mi-ar placea si sa vad cum ai umple tu acel bubble.
altfel nu-i cinstit, una sa dea ideea si alta s-o faca a ei dezvoltand-o.
oricum, prin ciornele mele am ametit in jocul dintre eu si eu, la diverse persoane. ma paste un autism din care cu greu se iese.

raspund aproape scurt pentru ca-s cu octavian saiu - in cautarea spatiului pierdut (asta ca sa dau si ei o idee la schimb, chit ca e doar o sugestie de lectura).
dar de imaginat continuari si carne pentru ce-ai spus voi continua.

 =  retorica de tip izotopic
alexandru moga
[08.Aug.09 21:43]
masca discursiva

&

critica transparenta a modelelor oniriste

&&

vitalism dur

 =  ama girls (japanese)
Traian Rotărescu
[08.Aug.09 23:46]
ei, din pdv al "machiajului" nici o persoana nu e buna. Nici n-ar putea fi. Dar e o capcana frumoasa, titlul.

"ucigasii de perle" m-a surprins. Neasteptat de bun.

Noroc cu finalul, care readuce echilibrul.

 =  kabuki
Adrian Firica
[10.Dec.18 14:27]
ACTUL UNU LA CONTROL
“persoana întâi nu e bună.”, podul de piatră ... et caetera. “personajul se plânge că a trăit mult sub poduri. figurative. cu tălpile încrețite. de la apă, normal.”, s-a dărâmat.

ACTUL AL DOILEA CONTROLAT
“personajul a transpirat mult sub aceste poduri. cât afluenții. a suferit de frig și nevoi, a fluierat ...”, a venit apa, și ... l-a luat.

ACTUL AL TREILEA NECONDIȚIONAT
“personajul și-a ales mama, tatăl, prietena cea mai bună, prietenul cel mai bun, ...”, vom face altul, “iubiții din extra-sezon, ...”, pe drum în jos.

ACTUL PREMEDITAT
“personajul trece prin zile ca știrbul prin miezul de pâine. ...”, altul mai trainic și mai frumos.
“îmi revin la totuna.”

 =  .
nica mădălina
[09.Aug.09 12:34]
alexandru, poate că e cam mult spus, dar mulțam.

traian, pentru că orice e găsibil poate să piară și tot din mâna celui ce a descoperit.

adrain, frumoasă schemă de disecție aplicași.




To be able to add comments you must be browsing using the language this text uses.

Use the existing link (near text registration date), or choose the specific language and acces this text again.

Go back !