agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ The oak
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-10-01 | [This text should be read in romana] |
doamnelor și domnilor,
Domnule poleposition–ministru, domnule fool gelatină de fruct (prost, nărod, nătărău, bufon, clovn (cf. ultimului dicționar academic!) -ministre of public finance, mă scârmă-n cur cum că decrepitudinea este o chestiune importantă. Da!? ... acum ... Domnul Prim-ministru e, sau face afirmații, compatibile cu acelea ale unui decreprit, decrepit fără discuție, ori e ... fixoman, alegeți!? Nu-l acuz, fie că suferă de una, fie de alta, fie de ambele (decrepitudine, ori fixomanie) ... numai că nu-i ceva în regulă, nu-i în regulă, nu-i în regulă. Da’, omulețul suferă procentual, desigur: în sus, sau în jos. În fine măi, desconsiderați-mă! Procentual suferă și Ministrul finanțelor; dar din câte știu eu, decrepitudinea se stabilește de către cei pricepuți în așa ceva, în procente: DA!? Fixomania e altceva. Pe bune! Ei bine, nu știu dacă Tăriceanu și Vosganian „pariază” în toamna asta, parlamentari fiind, adică-n chip de oameni „aflați în toată firea și simțirea”. Eu votez: DA!? Nota a) Vosganian poate să priceapă statistica, Tăriceanu nu!?; a’) ministrul economiei noastre nu a trecut examenul ... la statistică, a luat nota PATRU!, pe vreme când era student!, ceea ce explică faptul că este ministrul finanțelor noastre și profesor (en titre!) pe la diferite academii economice; b) în limita „a acelor”, procente ULUITOR invocate cu privire la ULUITOAREA dezvoltare a României, cu acele 50% de „porcinemente” de creșteri nestopate de lefuri ... ale „profeșorilor”, numai și pentru care - și numai dacă economia crește cu 50% ... ei bine, ele sunt insignifiante prin raport cu decrepitudinea nesustenabilă a solicițițiriltorilor învățăturii și învățătârâtorilor plătiții de stat – era să scriu de ... Star treck! c) se va dezbate!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy