agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-06-16 | [This text should be read in romana] |
Ora 12 a venit, omul negru a sosit!!!
Jocul acesta al copilăriei ne punea pe goană, ne alerga, atât timp cât unul dintre noi copiii scanda incantația. Erai bun alergător, îl prindeai pe omul negru ! Nu,alergai până nu mai puteai și venea unul plictisit de a fugi de omul negru , sau care dorea să fugă el însuși după cineva. Așa și cu www. poetry.com Un site unde, printre altele poți concura internațional cu poezie haiku. Ai dreptul să postezi o singură dată, poezia să conțină în cuvinte ceea ce imaginea afișată ca sursă de inspirație îți transmite. Ai dreptul să vizualizezi imaginea o zi întreagă, să scrii câte haiku-uri dorești, dar numai unul singur ai dreptul să îl postezi. Evident, în limba engleză. Și, ceea ce pe mine întotdeauna m-a umplut de emoția din jocul copilăriei, numai la ora 12 fix! Dar fix! Ai ocazia să citești iubitori de haiku de peste mări și țări, oameni pe care după nume sau ID - depinde cu ce semnează- , îi localizezi în Grecia, Rusia, Anglia, - poate America, Japonia, și, ce emoție!!! îmi palpită inima că mai zăresc și un nume de român ! Am prins omul negru!!! De multe ori emoția face ca mâna să tremure, să apeși alături. Să tastezi cele trei versuri de trei ori, timpul zboară... Vă postez câteva încercări ale unor talentați din alte țări. “This looks like a good fishing spot Under the tree surrounded by Nature The reflections of the day Eufemia Tatham Oh the beauty is A slow rivers flowing beauty On hot summer day carol louise taylor tranquil forest scene trees reflect in clear water real soul holiday... Yelena Teleshova The trees reflection standing on the river's edge enjoyed the quiet peace Heidi Tenney No leaves on the tree A gentle breeze singing soft Harvest time is near Hanna Thompson Green pond reflection Becomes tiny zigzag art Thanks to the ripples just . . . Tokopah Unable to see What lives below the surface It is imagined Lynne Kay Tomasini i love the wourld cause of you. i love your kind heart. i love the world cause of you Tangee Trice Lit by summer sunshine, the pond's still greenish water makes a picture of perfect peace. Tamara Tsybizova These storm clouds linger In the TEMPEST of my mind The downpour awaits. Alex Tumolva Reflections of light Upon the calm still waters Nature's peace awaits angie turner Calm, cool amber glass A million miles from nowhere Water's silent dance Rachel Turner Some hot afternoon” ……………………………………… Numai primii 20 postanți care sunt cei mai apropiați de ora 12, intră în concursul pentru locul I al acelei zile. După o lună, se stabilește câstigătorul lunii. Apoi, al anului!!! Twelve o'clock sharp! Have a chance !
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy