agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-03-28 | [This text should be read in romana] |
Randurile ce vor urma au fost scrise de mine si Raul Huluban (April)...in perioada venirii lui la Bucuresti.
April, mi-a dat mana libera in legatura cu postarea lor...nu imi dau seama de ce..stia ca o sa fac o varza totala dar ma rog...ii multumesc pentru ca are incredere in mine. *** 21.03.2005 (nota: ce este scris in ghilimele apartine lui Raul..iar ce nu e scris in ghilimele imi apartine) "Nu te aud cand vorbesti Printre cafele Printre pietre Printre fumul din plamani" In ruptura dintre sfere Timpul inca isi mai cerne Dureroasa fire surda. "Revii printre zorile impletite din sprancene Parca am fi doi oameni de pamant Pierduti in cimitire cu eroi" In cimitirul verde Orice. Numai moarte nu... "Si-acu iti voi lua o bere Vom trai ca doi melci Urcand Pe peretii vopsiti gros in verde sticlos Printre buze taiate De ecoul Inimilor care se cauta" Versuri nescrise inutil Pentru ochi Care refuza sa auda Poarta de dincolo de iedera. "Dincolo de lanuri cu maci Si melci" imbatati de opiu... (So...how low?!) "Hai lasa! Sa-ti pictezi cateva kilograme de nori De frunze De tine De toamna De mereu De ..TE IUBESC?? Trezit in bataia de perne De pene De pescarus Te-ai refugiat Intr-un ultim pacat S-ala disecat, disperat dorit Si renegat Avortata speranta alba. "Ok Imprumuta-mi un inel Vreau sa fiu bogat o saptamana Un fiu risipitor" Fara gand de a ma intoarce Ard si ma consum tot Masor tot ce vad dupa tot ce am Sub parfmuri si sunet de clavir Oasele viselor Macinate cu scrasnet.. "Nu mai pot din cuiele ce mi-au intrat In blugi Sa leg zile cu ore cu far' de tine In acelasi ceas bolnav" Crucea-mi lipta "De coloana vertebrala Pe guler melci taras Pe mansete ruj De maine" Sau poate doar sangele De azi. "Nu mai pot in stomac sa rumeg Fire de pelin (femei) Printre degete lipicioase Printre lumini pale Inghetate" Langa stauia cu figura Angelica si sparta, Iedera a inceput Sa imi roada gandurile Si rugina Peste inima de metal.... Vreau sa nu mai ploua. Vreau sa nu mai ploua! Gandurile topite in creuzetul fiintei S-au transformat in gunoi De ce nu in aur? Gard ce nu apara Dar raneste..pentru o statuie sparta. "Merele gutui Compot in odaia veche" Cu miros de bunici si vise Basme, pere "(Asta se inaTampla intr-o zi de luni, la aprozarul din spatele venirii ..cui?)" Mesia nascut batran In care nimeni nu mai vrea sa creada Langa vechiul aprozar Se rastigneste azi, la ora 3. "Doar o impresie, "astazi" Cautat intr-un dictionar second-hand Arata unghii nascute in carne. De ce?" Nici putregai, nici case memoriale Pentru cei ce n-au trait in onoare Doar golul ce ramane in carne... Dupa ce cutitul s-a retras. "Pe jumatate invizibil Transparent Pe jumatate -ieri- Acum noi." (unui politist pensat) Trup barbar cu mani delicate Ganduri nepotrivite Ce nu-si au locul in imagini. Are ochi rotunzi Cu sprancenele pensate De remarce oarbe. Sub uniforma de lamaie Ciorapii plasa O peruca veche -in dulapul negru. Bunica ii dadea socolata Si ii pieptana buclele Blonde Tinere Parfumate. (Scrie despre ketchup!) "Poemul asta N-are inceput Desi in mintea infumurata a autorului Ar incepe asa: O papusa blonda Nascuta in noiembrie Iubea mai mult iarna Decat valurile albastre Inspumate ale lui Nici macar nu vroia sa auda Despre toamna..." ...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy