agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ The oak
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-06-13 | [This text should be read in romana] |
în camera de spital e mult alb
mult mai mult decât poate să respire DD se lovește de El și tremură în fiecare dimineață și doctorul îi albește tăcerea fără explicații colegul din patul celălalt mă salută nu nu vreau să deranjez răscolitor îmi întorc privirea și mă așez pe latura patului de lângă geam încerc să-l mișc sângele și-a încetinit mersul pare să curgă în sens invers îl iau în brațe și-l strig DD sunt eu... nimeni nu zice nimic infirmiera îmi citește gândurile și coboară în mine încet privesc dincolo fereastra deschisă o boare plutește peste bradul din curte plouă mărunt... Dumnezeu îmi face cu mâna și râde dezorientat mă ghemuiesc în umbra corpului static și aștept teama mă înfășoară în fiori mi-e frig și tremur nu știu cât va dura frigul ploaia interminabilă lovește avid durerea se cațără de urmele ce-au mai rămas aici jos o liniște sfârtecă cerul și mi-e teamă că aburul respirației mele va mirosi a cadavre de păsări acoperind totul înăuntrul meu se sparge tăcerea și e tot mai greu de pătruns clipesc confuz îmi împreunez palmele spre cer și întreb ...unde ești, Doamne?!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy