agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-07-24 | [This text should be read in romana] |
Nu mă interesează
ceea ce faci pentru-a trăi, vreau să știu pentru ce trăiești și dacă riști totul pentru ați găsi visele ce s-au născut în sufletul tău. Nu mă interesează câți ani ai , vreau să știu dacă mai vrei să riști pentru iubire, pentru vise. Să trăiești viața ca și cum ar fi o aventură. Știu că ai atins centrul durerii tale, dar aș vrea să știu dacă ai lăsat poarta sufletului tău deschisă după toate cele întâmplate... sau te-ai închis de teamă să nu mai suferi în viitor ? Nu vreau să știu dacă este adevărată povestea care-o spui , vreau să știu dacă ești capabil să lași în urmă totul pentru a fi tu ceea ce ești . Vreau să știu dacă vezi frumusețea chiar și atunci când zilele sunt mai întunecate . Nu mă interesează unde locuiești sau câți bani ai , vreau să știu ce te susține în viața dacă nu ai avea nimic . Eu , pentru a trăi nu fac nimic , însă pentru a-mi urma visele aș face din fiecare lucru o artă, pentru a-mi dărui bucurii sufletului . Îmi voi urma visele până la capăt pentru că ele mă fac să mă simt vie . Nu știu dacă am atins cea mai mare durere , însă știu că rănile încă îmi sunt deschise . Frumusețea o găsesc oriunde, în orice lucru ce știe a se lăsa mângâiat , atunci sufletul îmi zâmbește . Locuiesc într-o mică realitate și merg înainte trăind și cred în ziua de maine . Trăiesc cu speranța că într-o zi îți voi vorbi privindu-te în ochi fără frică cu inima deschisă, pentru că sufletul nu are nevoie de reguli gramaticale sau de o buna exprimare. Dacă vei citi într-o zi cele ce ți-am scris și vei înțelege sensul cuvintelor... Ascultă-ți inima!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy