agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-06-20 | [This text should be read in romana] |
Da, m-am trezit devreme,
Spuneai că mergem la cumpărături Iți trebuie o undiță pentru coșul de stele Niște scoici ca să culegi mărgăritarele pierdute de oameni Iar ai uitat de tata, ii trebuie un colț de hârtie îngălbenită să termine povestea din lagăr, Eroilor...un ofițer în retragere care să caute-n țărâna vremii amintirea ofițerilor pierduți printre rujuri de tipa de la „Cultul eroilor” Ce țară ciudată și România....să nu aibă ofițeri-eroi Da, da ai dreptate să luăm câțiva din lista amneziei unui neam ZVOLEN: 10.500 de eroi, o armată de soldați fără un singur ofițer, Acum înțelg de ce tăcea mamaia, de ce februarie era prea rece, Iarna lui 1945 a fost uitare, ei, ofițerii, au murit uciși de nepăsare, Hai să cumparăm o nouă țară, România doarme la Zvolen și în stepa rusă, Hrănind alte neamuri cu sângele și spiritul ei. Da suntem goi, cei înțelepți se tot retrag, luminând Terra Noi coborâm prin trapă în noroi -Hei , nu pe acolo, vino aici este o autostradă Trecem parapetul punții și... Of, ai uitat să cumperi ochelari de soare Merkaba ne așteaptă periculos de aproape... -Venim !
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy