agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ The oak
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-03-22 | [This text should be read in romana] | Gigantul Cea mai scumpă construcție de pe Pământ e cea care răspunde la numele de OM. Amintire Fostul director își plimbă cu tandrețe cățelul, și-l alintă ca un îndrăgostit. Și cât de rău era cu oamenii, pe vremea când era ăl mai mare și mai tare din întreprindere! Necesitate Trebuie să inventăm plombe și pentru respect, spre a-i păstra numele. Nivele Nebun de fericire e cu totul altceva decât vecinul său fericit de nebun. Companie Femeile sunt dublate de zeițe. Le descoperă și le câștigă zeii care se află în bărbați. Dacă se află… Subțiatul Þinem regim. Dar și regimul ține… Prioritate Rândunica își alege cuibul și nu cuibul, rândunica. Îndoială Dar dacă animalele vor învăța să facă încălțăminte din pielea omului?! Lege Cedează locul! – e imperativul mișcării, dar, mai ales al progresului acestei lumi. Obsesie Idealul vârstei a treia: să fie rugată să stea pe loc. Și ea să poată.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy