agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ The oak
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-07-11 | [This text should be read in romana] |
Am obosit..e-atat de tarziu in mine...inchid ochii si caut sub pleoape amintirea ta...am mai gasit un sarut...(sunt din ce in ce mai rare sarutarile tale)...se-ascunsese sub o clipire de teama c-am sa te uit... Ma strecor pe furis printre ganduri si-ntind capcane pentru amintiri... nu vreau sa le pierd... dar e tarziu si-n ganduri astazi, si amintirile-mi coloreaza ultimul curcubeu in cenusiu...cred ca inteleg de ce...a plouat prea mult in sufletul meu...
Mi-amintesc ultimul joc de-a v-ati ascunselea...eu m-am ascuns in gandul tau...tu in tacere...nu stiu cum s-a facut dar tacerea a crescut peste noi, iar eu am ramas cu gandurile tale in mine...de-as putea sa le scot, poate n-ar mai tipa singuratatea de dor... Mi-am facut din suflet cuib pentru tacerile tale... mi-a ramas doar o iubire beteaga care tipa inchisa sub un clopot de clestar... din timp in timp o transform in vorbe si-o astern pe hartie...o las sa-mi rada in fata... Tipatul ei sparge amintirea ta in mii de cioburi...le privesc speriata...in fata mea e doar un caleidoscop...straluceste in mii de culori, dar n-are chip... te-am pierdut...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy