agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-01-24 | [This text should be read in romana] |
Știam de capodopera lui CTP (un articol din AÂdeÂvărul literar È™i artistic, 18 decembrie 2003, în care îl desfiinÈ›ează pe Nichita Stănescu), dar reÂfuzam oarecum impactul. Cu ani în urmă, la un tîrg de presă i-am cerut favoarea să facem o fotografie îmÂÂpreună. A acceptat. Scoteam pe atunci ManiÂfesÂtul român. ÃŽn vremea altui tîrziu de viață, călăÂtoream spre marginea țării. Un popas făcut spre PloieÈ™ti alătura drumului pe Adam Puslojic, de la el am auzit prima tristeÈ›e în acest demers semnat de Cristian Tudor Popescu. M-a durut foarte tare că acest ctp nu a avut bărbăția să lovească în moaÂlele capului poetul decît după ce acesta nu a mai fost, aÈ™a cum fac foarte mulÈ›i mici care nu au ce să pună pe masa destinului. Cristian Tudor Popescu vorbeÈ™te de moralitate, ar fi bine să ia o vacanță mai lungă, în acelaÈ™i mod È™i o parte dintre mediaÂtorii de azi È™i de ieri din presa scrisă È™i vorbită. Chiar dacă pare utopic, Nichita Stănescu se poate apăra È™i azi È™i mîine în faÈ›a unor astfel de oaÂmeni... nefericiÈ›i ca Tudor Cristian Popescu. La fel au proÂcedat foarte mulÈ›i È™i, imediat după ce Adrian PăÂunescu a murit, i-au sărit la gît fără ca omul plecat să se mai poată apăra. Tot scriu că românii au mai multe Românii. Una dintre aceste Românii este È™i a lui Cristian Tudor Popescu È™i va rămîne. Asist cumva neputincios la o amplă mascaradă meÂdia pe a cărei fereastră sar să se ascundă în spaÂtele intereselor tot mai mulÈ›i. Aproape pe toate canalele media hop Cristian Tudor Popescu, striÂgînd, È›ipînd, arătînd direcÈ›ia... Nu, amice Cristian TuÂdor PoÂpesÂcu, nu eÈ™ti altceva decît o erecÈ›ie a acesÂtui cotidian în derivă, altfel nu am nimic cu dumÂneata.
Florian Silișteanu, poet român 24 ianuarie 2012, în drum spre Belgrad
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy