agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2020-12-11 | [This text should be read in romana] |
rostogolirea întâmplărilor face să nu mai pricep
corole cu ochii în grădina grăbită a sinelui cresc mărăcini și zile de frică secunda în floare are petale căzute într-un azi atins de întuneric nu mi se mai întâmplă femei tinere, muierea din mine-i bătrână taine ucid adevărul, pregătire de cruce în interiorul alergării spre miez, a cunoaște când mă întorc de la Dumnezeu îmi pun mâinile-n cap, oamenii s-au îmbătat de morb și cunoașterea n-o mai duc spre-ntrebare, lenevindu-și mințile către moarte întâmplător am relație conjugală cu ziua de mâine-n oglindă, mă arată trăitor doar ciolanele-mi urlă după alifii de repaos, că umblu lela prin toate interioarele asfaltate și fără odihnă merg prin privirea cititorului bogat în timp, să-mi poată cumpăra tăcerea deja ființă a stihului cititorule cu vreme-n buzunare, nu-ți irosi averea de clipe în nimicnicia aceasta, nu ți-or rodi corole în ochi, nu că mă laud zi și tu, ce dracu să mai scriu să umplu hârtia aceasta că mi s-a legat limba peniței în gură de cuvinte reciclate cititorule, mai ai răbdare, e albă hârtia-n aval, apa cuvintelor se pișă greu din amontele vezicii aproape golite, urina cernelii udând fărădecuvântul și fără de slove mai scriu încă o lene de miez zău, zi-mi încotro e șoapta asta stâlcită, către ce strigăt ma așezi la masa cu demâncare de final, de căderea cortinei să aplauzi sincer...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy