agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2020-12-21 | [This text should be read in romana] |
ai început să mi te-arăți tot mai des
nu m-așteptam că poți intra prin efracție doar ca să faci ulcerații pe hârtie îmi cânți hip-hop în orice context dar spirtul e pe bani/frățioare de la tine nici măcar cu o poreclă nu m-am ales sunt doamna nimeni dacă mi-ai găsi tu marx/scumpule (care servești plus valoare) o poreclă una cât de mică aș dobândi cetățenie de rezervă însă apostolatul tău seamănă cu un fetiș autocenzura mea cu arsenicul 12 ani am avut uniformă școlară emblemă și bilet de voie n-am intrat în biserică m-am închinat/totuși unui singur tablou împărtășind nonșalanța criminalului/care își violează victima cât încă este caldă nu m-am oprit lângă taraba cu-nghețată mi-era teamă de roșu-n gât nici lângă bărbatul de care m-am îndrăgostit să nu pierd cumva intercity-ul spre metropola plus/minus infinit au fost accidente pe traseu cu morți și răniți cei teferi chiar și acum sunt bine mersi marx/dragule ție/stafie a stafiilor ți-am dedicat atâtea conspecte aveam 10 pe linie la educația cetățenească și cu ce m-a ajutat?!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy