agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-09-19 | [This text should be read in romana] |
Nu ne-am prea scris ,
dar dacă tot mi-ai revenit în minte in ultimele saptamani , trebuie să iau în considerare și "mareea" asta , tide-ul , trendul ... ce-o mai fi și să-ți scriu simplu poate mai neinspirat ca în alte dăți într-o simplă noapte de 2 februarie . Am să-ți urez și "La multi ani!" , că așa-i frumos să o facem și destul de normal. Atunci când iți lipsesc motivele clare în existență te agăți de normal. Și îl folosești cu destul succes pe diferite perioade de timp. Despre mine ce pot să iți spun e că sunt la fel cum mă știi și mai dus în timp cu vremea ce trece peste noi , restul tonurilor le poti intui sau , mai bine nu le intui că n-au nici o valoare intuițiile . E o sârmă pe care se usucă cearșafuri albe împreună cu iluziile atât de pestrite. Gerul în care flutură le face și mai scorțoase și mai puțin inabordabile pentru un bondar trezit în soarele amăgitor al săptămânilor de primăvară clandestină . Încearcă să urce să-și caute floarea cu petale albe . Mai târziu aruncat pe jos se târâie sub gramada cu lemne și rămâne cu picioarele înghețate în rumegușul umed . Cine știe ? Poate la primăvară..
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy