agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2022-03-08 | [This text should be read in romana] |
Iată că a început războiul!
Cu mame și copii plângând, case incendiate, familii zdrobite, păpuși, jucării ivite dintre dărâmături, fumul negru amestecându-se în cer, oroare și teamă, viața scurgându-se printre degete, sirene urlând. A venit parcă hotărât să zădărnicească tot ce s-a înfăptuit. Molima s-a risipit printre clădirile mutilate, nu se vorbește decât de bombe și sânge, prea mult sânge. Ce-a fost până acum va sta mărturie pentru vremuri senine, pastorale. În semn de protest n-o să continuăm, ne ducem în pod penarul și guma albă. Oh, destin amarnic al visătorului... Ce să spunem : ”Țara arde și baba se piaptănă!”, răsună în minte. Va sosi însă acea vreme, când tot ce-au plăsmuit idealiștii, va prinde din nou înțeles, iar noi vom apăra mereu planeta albastră, sau ce mai rămâne din ea, cu speranțele noastre. Totuși, privind de la fereastră peste acoperișuri parcul întunecat, nădăjduim la sfârșitul nopții o pace binefăcătoare. Dar până atunci, Doamne, până atunci, salvează sufletele noastre! 3 martie 2022.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy