agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2023-10-05 | [This text should be read in romana] | ,,Poate toți avem doruri secrete-Uitate... Gări regăsite într-un târziu din noapte"
când fără a fi original începe să zburde liber Prin propriile-i amintiri... Coloana lor sonoră este un vierme muzical în trezirea sentimentelor când... ,,Privesc la trenul care, fugea nepasator", (Compact-Fata din vis) ,,Hai, vino iar în gara noastră mică" (Gabriel Dorobanțu) ,,Păsări de fum, păsări în drum" (Holograf, solist vocal Gabriel Cotaviță). Realizez că totul este un tablou cu metronomul care ticăie atât de frumos prin strălucirea-i lăcuită cu nostalgii... Probabil că am devenit un naș al trenului în care eram o dată tânărul călător, (,,Trenul fără naș"-Iris) Un naș care fără voia sa nu a realizat că este mituit cu sentimente. Cred că este timpul să cobor din tren și imediat să mă urc în el un călător... ,,Hei-hei, nașule dă-te dumneata-ntr-o haltă jos, Noi vrem liber tren, trenul nostru e un tren frumos"- Tot ,,Trenul fără naș" cu Iris... O perioadă mă voi abține de la socializare și steluțe, Voi încerca să citesc ca și până acum, să compun mai mult, să comentez mai puțin deoarece sunt un agoniac fără scăpare... Sunt un praf în vânt! ,,Dust in the wind"-Kansas După terapia autoimpusă mă voi întoarce... (Știți dumneavoastră... Nu mai citez!)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy