agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-10-06 | [This text should be read in romana] |
azi e vineri.
de fapt e miercuri dar pentru mine e vineri, așa simt eu, că e vineri și de la stânga la dreapta și invers ce să fac eu c-o miercuri? cineva mi-a spus într-o zi că poate fi vineri ori de câte ori vreau eu și-azi e vineri... vinerea se nasc fluturii și mor oamenii sau invers, depinde din ce parte a săptămânii vii s-ar putea ca pentru tine să fie luni, s-o iei mereu de la capăt între noi sunt două oceane de singuratate, o sâmbătă și-o duminică jumătate de abis ție, jumătate mie jumătate de măr mie, jumătate ție se uită șeful chiorâș la mine, iar vrei să trăiești mai puțin astăzi? e vineri, Domnule am și eu dreptul la moartea mea săptămânală vreau să plec mai devreme s-o prind și eu rumenă, pleznind de sănătate, cu gura încă plină de cuvinte dar azi e miercuri, măi! nu e, Domnule, pe cuvânt, ce sâ fac eu, Domnule, c-o miercuri? azi e vineri, e ziua mea scurtă de robinson e iluzia mea câ săptămâna nu moare degeaba azi e vineri azi, după prânz, începe libertatea cu care nu știi ce să faci zborul cu care nu știi ce să faci marul cu care...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy