agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-10-21 | [This text should be read in romana] |
Gândeam poeme-n intersecție
Când într-un taxi te-am văzut, Amorul îmi era-n erecție Deși credeam că sunt pierdut. În față la Romarta s-a oprit Taxiul MM zero doi, Din spate calmă ai ieșit Călcând in balta cu noroi. Miros de brad odorizant În haine ți s-a impregnat, Rexona tău mirobolant Situației n-a rezistat. Din mersul tău frumos de Miss Cu nasu-n ușă te-ai lovit, Era normal, era închis Și senzorul nu te-a simțit. Vitrina insă te-a iertat Știa de ce ai revenit, Cuvinte lungi ți-a graseiat Să o privești te-a ispitit. Priveai ca mâța-n calendar Un prea frumos aspirator, Pantofi cu toc, un soi mai rar, Umbrele mici, un călcător Fotolii verzi, scaun de bar Lipsit în stânga de-un picior, Ușiță neagră pentru șpor, Un slip deloc atrăgător, Mobil cu tot cu-ncărcător, Și multe altele-n decor. Agale ai luat-o către casă Trecând prin față pe la C.E.C. Te-a speriat un cuțu mic, de rasă Lătrând la tine foarte sec. Ajunși in scara mea de bloc În lift noi singuri am intrat, Deodată am simțit un șoc Când ascensorul s-a blocat. În beznă ne-am iubit cu foc Dar fară ca sa știu, "Se pare că iar n-am noroc Am nimerit un... travestiu."
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy