agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-11-10 | [This text should be read in romana] |
cremene de cremene rotulă și cot izbindu-se una de celălalt
eu de tine cine mai citește scripturile prin biserica din pieptul tău cine mai bate toaca ținându-se în leșin de balustrada sângelui nu mai știu nimic m-am îndepărtat de cele lumești îmi fac o barcă am ape repezi de născut din drumurile tale de munte o casă o masă și un zid de stei lângă care să te iubesc uite seara ies din pântecul cerului mii de lame care bărbieresc copacii adică e atât de toamnă încât obrazul fin al vremii se cere sărutat zâmbește iubito am învins prezentul mai am o metaforă pentru tine: aud uneori dinspre tâmplă un zumzet de stup gândurile tale îmi fabrică diabetul eu stau bondărește pe os moartea sculptează în el cu dăltițele ei de argint un fagure uite cuvântul dulce nu-i mai dulce decât mugurii ce-ți apar în colțul ochiului când râzi a plângere neîmpăcată mai am o încercare pentru tine: când nu știi unde se duce soarele când apare luna caută-l sub plapuma mea ar trebui să mi se facă frică măcar frig să mi se facă. în cuibul nerăspuns al acestei poezii o pasăre își taie aripile.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy