agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-11-22 | [This text should be read in romana] |
Mi-am cumpărat recent o mașină de cusut de producție românească. Are mai multe ace și o pedală de accelerație. De unde am dedus că are cutie automatică iar frână nu îi trebuie - exemplu nemaiîntâlnit de fiabilitate și siguranță!
Am instalat-o in mijlocul camerei pe o măsuță specială pentru mașini de cusut cu mai multe ace și o singură pedală. Am montat-o așa cum mi se indica in user-guide-ul atașat cu o fundiță. Și, pe când să bag și ața în ac, să îi dau bătaie, am constatat că acul nu avea gaură. Uuf, o fi defect, mi-am spus. Caut alt ac și îl montez. Ce să vezi mai apoi?! Nici ăsta nu avea gaură! Am cercetat pe rând toate acele, rezultatul a fost o mare revelație: acele românești nu au gaură! De cusut nu am mai reușit să cos, așa încât nici acum nu am în geam draperia cu care intenționasem să imi impresionez musafirii; dar mi-am dat seama cu mândrie, că românii nu sunt niște cârpaci, așa cum sunt alții! Și mai ales, calitatea produselor românești este indubitabilă: nici măcar un ac cu defect nu a fost comercializat - nici măcar o găurică mică nu găseai pe toată suprafața lor! Erau PERFECTE! Felicitări așadar pentru stabilirea de noi standarde valorice mondiale! ps. Aberația asta s-a prelins din creierul meu la stimulul exercitat de "Merlot Vampire" de Hanelle. Merci Hanelle! Și scuze acelora cărora cleiul intelectual le-a paralizat momentan sinapsele.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy