agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-08-09 | [This text should be read in romana] |
Aminteste-ti ca si tu ai o inima ce poate fi ucisa, aminteste-ti ca fantana vietii nu curge etern, aminteste-ti ca si tu poti fi ingerul cazut din Paradis!
Atunci cand lumina iti invadeaza visul, aminteste-ti ca intunericul mai poate pune stapanire pe amintiri. Un cer colorat cu vopsea, un cer colorat de un copil inocent mai poate fi privit fara nici o remuscare. O pagina rupta, un lantisor pierdut zac pe podele in furia dezlantuirii… O pacla deasa mi se lasa pe ganduri, vederea mi se incetoseaza. Pe patul tau pari un copil adormit. As vrea sa-ti dezmierd parul, dar mi-e teama sa nu te trezesc. Pe obrazul drag as depune un sarut. Dar e prea tarziu… Prea tarziu pentru remuscari, prea tarziu pentru ultimul sfat. Caci cerul nu m-a ascultat si am strabatut inaltul si intunecatul zid ce ma despartea de tine. Am incercat sa incercuiesc gandurile ce nu ma lasa sa fiu pura… Aminteste-ti ca lumea n-a fost creata doar intr-o singura zi si ca asemeni poilor noi suntem trecatori. Dar sufletul nostru e un foc ce arde fara oprire intr-o lume in care credem ca am pierdut totul. Si daca ai pierdut? Regaseste-te! Vezi ce ti-a ramas dupa furtuna. Daca fugi n-ai sa mai poti sa te mai ridici si sa vezi ca mai poti fi tu insuti! Aminteste-ti dintre toate lucrurile spuse ca cel mai important adevar ramane cel pe care l-ai ingropat in inima ta… Aminteste-ti sa nu stergi niciodata din minte clipele pe care le-ai trait, pe care nimeni nu ti le va putea lua vreodata. Aminteste-ti ca tot ce conteaza poate disparea intr-o secunda, asa ca ai grija ce spui …. Aminteste-ti ca visele pot deveni realitate daca stii sa speri, sa lupti, sa ierti, sa uiti, sa iubesti! Si daca la sfarsit ai sa-ti amintesti ca viata merita traita pentru ca ai multe de oferit, atunci inseamna ca stii cine esti !
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy