agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-02-06 | [This text should be read in romana] |
În seara zilei de 1 februarie , în urma unui accident Teo Teofil Traven a încetat din viață.
Ultima poezie postată pe Agonia. De-aș mai trăi o viață poezie [ ] - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - de Teo Teofil [Theo62 ] 2007-10-13 | | Cu trupu-ți mlădios ca o cadână, Și cu mișcări feline insinuând amoruri Cu ochii de zeiță, privirile-ți de zână, Ai reaprins in mine, uitatele-mi fioruri. Stau nopțile de veghe pe tine să te-aștept Nemărginita clipă, îmi e speranța vie, Doar zilele pustii îmi trec așa nedrept. De-aș mai trăi o viață - ți-aș închina-o ție! Ispita mă cuprinde, dorința-mi este mare Vreau două inimi calde să bată împreună Și plin azi de speranță, mă-nchin la fiecare Femeie ce îmi face iubirea mai nebună! Tu, ce-ai aprins în mine, uitatele-mi fioruri. De-aș mai trăi o viață - ți-aș închina-o ție! Tu, cu mișcări feline, insinuând amoruri, Îmi ești azi și iubita - îmi ești și poezie. Dumnezeu ssă-L odihnească!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy