agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-07-14 | [This text should be read in romana] |
- Candidatul român s-a obișnuit să-și facă din… „promisiune misiune”.
- Care este, pentru un înalt demnitar, în caz de pericol… „adăpostul? Postul”. - A ajuns de pomină ca, singurul ajutor al guvernului în caz de calamități să fie acela că dă la toți… „sinistrații rații”. - Aleșii noștri sunt atât de ocupați cu multiplele afaceri personale, încât ajung la Parlament foarte obosiți și fără chef de muncă; se poate spune că sunt, în loc de… „determinați, terminați”. - Antonime înlănțuite: săraci mulți – bogați puțini, bogați puțini - bogăție multă, bogăție multă – producție puțină, producție puțină – șomaj mult, șomaj mult – orașe cu populația mai mică, orașe mai mici (ca populație) – suprafață mai mare... pentru că datorită îmbogățiților, acum, la marginile orașelor apar, în loc de mușuroaie și… „movile, vile”. - Băuturi ieftine și proaste, alcoolism, ciroză, violență domestică, foarte multe familii destrămate, sărăcie, mizerie,… „cârciumă – ciumă”. - Zic unii (eu nu cred, nici în ruptul capului!) că-i urâtă, prea mare, prea grea, nesigură, scumpă și că n-ar da pe ea nici un… „gologan – Logan”. Va urma!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy