agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-05-01 | [This text should be read in romana] | |ncep s/ cred c/ nu mai exist/ presa rom`neasc/ de valoare . Tot mai multe publica[ii \ncep s/ scrie articole f/r/ sens , f/r/ noim/ , care \n final \ncarc/ mintea umana p`n/ la refuz. Presa de alt/data scria despre evenimente importante pentru [ara , chiar ]i pentru individ ; activita[ile culturale erau puse la mare loc \n activitatea omului - ]i nu ma refer aici la perioada comunist/ , ci mai degrab/ la anii `20 , c`nd presa avea anumite influen[e , bine primite si \n[elese de omul de r`nd ]i de intelectual . Citesc \n fiecare zi presa , ]i rar g/sesc c`te un articol , care s/ \mi st`rneasc/ interesul s/-l citesc . Nu cred c/ numai eu am acest sentiment , c/ presa scris/ rom`neasc/ a suferit mari schimb/ri , unele \n sens negativ, ]i mai pu[ine \n sens pozitiv . Absolven[ii de jurnalistic/ , unii merituo]i , nu reu]esc/ s/ intre \n anumite trusturi de pres/ , ]i s/ \]i construiasc/ o carier/ de succes . Cei mai mul[i se reprofileaz/ , ori se hot/rasc s/ plece \n str/inatate . Poate cineva de acolo \i va auzii ]i le va da o ]ans/ mic/ . Pu[inele reviste culturale , prezint/ acelea]i subiecte , povestesc despre aceea]i oameni - cu merite , onora[ii , premii .. etc , iar de stimularea t`n/rului absolvent de jurnalistic/ , care are talent ,nici nu se vobe]te ; va ram`ne sumbru ]i necunoscut . Indiferen[a fa[/ de ce se \nt`mpl/ \n [ar/ ar trebui s/-i mi]te pe tineri , ]i s/ fac/ ceva pentru viitorul lor . Degeaba ai informatii valoroase de la ]coal/ , dac/ nu [i le pui \n practic/ .Este ca ]i cum nu le -ai avea , nu ai ]tii ce s-a \nt`mplat , ori mai r/u - vei devenii indiferent ca cei din jurul t/u .
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy