agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-05-17 | [This text should be read in romana] |
Am întâlnit-o prima oară la poalele unui munte. Parcă m-ar fi căutat dintotdeauna. Nu mi-a spus nimic, doar a venit la mine, și m-a îmbrățișat.
Apoi a plecat. Am încercat să-i mulțumesc, dar nu aveam voce. Am încercat să alerg dupa ea, însă nu mă puteam mișca. Am urmărit-o doar cum a dispărut în zare. Și eu am rămas acolo, nemișcat, la poalele muntelui. Asta e, un copac nu poate face mare lucru… Știu însă că ea, Ploaia, va reveni. A mai făcut-o. * L-am întâlnit prima oară pe malul unui lac. Parcă m-ar fi căutat dintotdeauna. Nu mi-a spus nimic, doar a venit la mine, și m-a îmbrățișat. Apoi a plecat. Am încercat să-i mulțumesc, dar nu aveam voce. Am încercat să alerg dupa el, însă nu mă puteam mișca. L-am urmărit doar cum a dispărut în zare. Și eu am rămas acolo, nemișcată, pe malul lacului. Asta e, o floare nu poate face mare lucru… Știu însă că el, Vântul, va reveni. A mai făcut-o. * Te-am întâlnit prima oară în locul cel mai tainic al sufletului meu. Știam că vei veni. Te așteptam, dintotdeauna. Te simțeam în fiecare picătură de ploaie, în fiecare adiere de vânt. M-ai îmbrățișat. Mi-ai zâmbit. Am încercat să-ți mulțumesc, dar nu aveam voce. Așa că am rămas amândoi, zâmbind, în tăcere. Știu acum că Tu vei reveni. Ai mai făcut-o. Mereu și mereu.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy