agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-04-07 | [This text should be read in romana] |
Doua luni de zile . Da , doua luni de intalniri saptamanale avand un singur tel : perfectiunea . Si a venit si ziua de vineri . In esenta , o zi ca oricare alta , ceva mai senina ca cele precedente si mai inasprita in vant . Asteptarile pareau ca nu-si mai finalizeaza nerabdarea .
Am aflat mai tarziu cate emotii aveau ceilalti si cate sperante au investit in aceasta seara . Pot spune la rece ca am fost calm , dar vazand zumzetul celor din jurul meu , m-am gandit ca aici se intampla cu adevarat ceva important . Obisnuit sa-mi atenuez starile de nervozitate , prevedeam doar o seara placuta de lecturi intre prieteni . Dar a fost ceva cu adevarat special , magia nu a reusit sa se ascunda de nimeni . Dimineata : obisnuitul tur al noilor aparitii de pe site si scurta taclala de pe chat , dar si o mica suparare - unul din afisele pe care le lipisem ( poate chiar cel mai bine lipit ) se volatilizase , in fata mea se lungea o fereastra proaspat curatata si spalata , de o transparenta inselatoare . Am trecut si peste asta - mai sunt destule , mi-am zis . Pe la ora pranzului a sosit pe chat si Alma , cu ultimele indicatii . Ne-am stabilit retributiile in graba , ea trebuind s-o cazeze pe Diana ( Veverita ) . Mi-am prelungit sederea , in acea zi logandu-se aproape concomitent mai multi concetateni , dar nimeni nu a mai intrat pe chat . M-am retras , putin nervos - eram in intarziere . "Odihneste-te" , imi spusese ea . Nu am mai apucat . Mi-am ales colectia de CD-uri pentru seara si in pas alergator ma indrept spre Casa Pogor . Dau de Alma , ma intorc din nou , mai stabilim cateva detalii si ne despartim din nou . Ajung la timp , ba chiar mai devreme , asa incat fac un mic ocol pentru a mai atrage cateva suflete in aceasta experienta . O astept si pe Maria . Vine . Apoi e randul ei sa ma astepte pe un vant din ce in ce mai cutezator . Seara in sine , trebuie sa recunosc , nu a fost perfecta . A fost magica , mirifica , nemaipomenita , dar nu exact asa cum fusese gandita . Totul a durat cam patru ore , din cei peste o suta de oameni de la inceput ramanand peste jumatate pana la final . Cele cateva neconcordante nu au afectat cu nimic prietenii veniti din afara Iasului , toate remarcile lor situandu-se doar la modul superlativ .Eu personal as fi dorit mai multa poezie . Prea multa vorbarie a consumat minute bune , dar a fost deabia primul experiment . Data viitoare va fi mai aproape de perfectiune - aceata este o promisiune pentru toti cei care in toamna vor dori sa ni se alature pentru o noua aventura . Incerc sa incropesc cateva remarci personale despre invitati : Gabi ( Lapislazuli ) si Ada ( Soare Rosu ) - nedespartiti in linistea lor olimpiana Diana ( Armonie ) - fata din zahar si miere ( promit sa ma antrenez pana data viitoare ) - cantecul ei va ramane in constiinta celor prezenti Adriana ( Albastru27 ) - o vointa si o dragoste de poezie care ( mi se pare ) ne-a intrecut cu avatul ei ( adevarat model pentru cei din Iasi ) Dan ( Magul ) - singurul reprezentant masculin care a primit flori ( omul cu o deschidere `universala` ) Florian ( Silisteanu ) - don Quijotele zilelor de azi , autotrezit printr-o injuratura din lupta cu scartaitul rauvoitor al morilor Claudiu ( Moebius ) - co-literal , co-smetician audio , co-laborator , co-(a)mic Diana ( Veverita ) - one (wo)man show , fata care a descretit pana si cele mai rigide figuri Florin ( Vamesu ) - doar pentru cei care au fost acolo : ambasadorul , omul de legatura si de echilibru Aleksandar ( Aleksandar ) - curajul tineretii , o adevarata grenada pentru des-orbirea celor inchistati in canoane Sper sa nu fi suparat pe nimeni , poate nu am fost foarte inspirat , dar spontaneitatea ,pe langa dezavantajele ei , are atuul sinceritatii .Mai am de spus ceva pentru cei neprezenti - au de ce sa la para rau ! Totusi , nu e ceva iremediabil , Iasul va ramane intotdeauna deschis pentru ei si poezie in general.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy