agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-05-29 | [This text should be read in romana] |
Doamne, sfantul inger pazitor,
nebunul meu drag, la ora asta?!.. eram atat de concentrata la ceva ce scriu si nu vrea sa-mi iasa incat tocmai ma gindeam ca ar fi cazul de o operatie cezariana cand a tipat la mine calculatorul, strigand: go to email, si pe moment chiar m-am speriat crezand ca am innebunit definitiv irecuperabila pentru mine si pentru tot restul lumii in durerile facerii si ai zorilor nenascuti dar m-am dus, ordinul e ordin si apoi eram tare curioasa sa vad unde ma trezesc, in Infern ori in Paradis, iata un buchet cu trandafiri virtuali dar tu stii bine ca eu ador impresionistii, acest tablou nu-l cunosc si in alta ordine de idei eu nu prea ma omor dupa trandafiri, se ofilesc prea repede si mai au si spini, insa maniera ta de a proceda m-a vrajit intorcand cu sus-ul in jos scara mea de valori si limbile petalelor roz de pisica nou nascuta, vrei sa-mi spui si mie te rog cine e pictorul?!... are parfum si promite sau poate e un autor consacrat in pragul acestui anotimp de vara absoluta ce sta sa izbucneasca in miocardul meu cu o electrocardiograma de feed-back, uite nici macar nu stiu daca am scris corect, eu ador les langues des chattes nu te gandi la prostii, vorbeam despre fursecuri si despre cultura franceza in paharul de Gin pe care tocmai il beau caci imi place eticheta lui verde pe care scrie Butler’s London Dry si uite, iar m-am imbatat de nici nu mai stiu unde incepi tu sau unde ma sfarsesc eu, un diavol cu aripi de inger ori un suflet cu coarne de drac, multumesc pentru ca ai stat cu mine inca o noapte pazindu-mi visul, sau poate chiar eu sint visul ce-ti pazeste cu memorie de server in lumina de clar-obscur si plein-air visul tau.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy