agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-06-02 | [This text should be read in romana] |
(Verde crud)
O senzație încântătoare. O fericire simplă, elevată, clară. Frumos. Ochii tăi căprui spre negru. Senzație clară si distinctă. Halucinantă idee. Un pas întors spre locul de unde am pornit deja (dincolo era vid – fum). Doi oameni se săruta și-mi fac loc să trec pe sub arcada buzei lor. Ia-mă de mână, nu aștepta prea mult, atinge-mă, sarută-mă ușor. Ma întorc. Stau și privesc o seamă de lucruri inutile notând aici urmele lor – dar fie. Un număr mare de sunete plăcute, pași largi către căldura amorului eliberat. Papuși din toate timpurile stau de vorbă pe șoptite – e liniște si ninge (fals – iarba este verde, copacii înfrunziți – ninsoarea este doar iluzia optică a privirii de peste umăr). Un autobuz rulează cu o viteză perfect echilibrată pentru această distanță rectilinie. Lumea acestor roți îmi revanșează pofta de dreptate. Mașinile lovesc astfaltul, strivesc părerile de rău ale pietonilor ce n-au de ce să se grăbească. La ce bun? Ce rost are să vii aici cu mine, în locul acesta ferit de zgomotul autostrăzii? Locul în care eu însumi m-aș părăsi definitiv. Și toate aceste vehicule plătite scup nu m-ar mai încânta deloc. În care, din care, pentru care apare iar verdele crud. Acest loc prin care trec în lipsa localnicii acestei vieți. Hai, nu mai plânge, iubito, acest loc a fost un cuvânt ce mi-a zâmbit în treacăt. Recunosc: sunt uimit. Aici e verde crud, buzele tale se dezbracă încet (chipul tău nud) – cât aș vrea să mă înțelegi iubito când îți țin acest discurs despre zenit.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy