agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-11-23 | [This text should be read in romana] |
“Te vreau alaturi”
Te vreau acum alături Alăturea de mine A tale dulci săruturi Mă liniștesc în sine. Se stinge atunci în mine O viață zbuciumată O viață de suspine O viață îndurerată. Se aprinde atunci în inimă Un rug înalt pînă la cer O pasiune sinceră O lume plină de mister. Lume ce-o poate explora Doar tu cu a tale haruri Doar tu o vei putea pastra Cu ale naturii daruri. Doar mintea ta ea va percepe Și va putea să înțeleagă Sufletul tău el se pricepe Din ea foloase să culeagă. Avem același gînd și suflet Și tu poți pătrunde-n mintea mea Sînt sigur îți va reuși încet Să te afunzi cu pasiune-n ea. Să nu te temi crăită-n rouă Să te afunzi în rațiunea mea Vei descoperi o lume nouă Ce va fi oricînd numai a ta. O lume de basme și de vise O lume de zîmbete și fericire O viață fără griji și fără lipse O viață plină de iubire. Lume pe care am creato eu E lumea mea imaginară O lume ce mi-a dat-o dumnezeu Ce am s-o păzesc ca pe-o comoară. Doar ție-ți voi permite Să intri și s-o vizitezi Momente fericite Acolo ai să vînezi.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy