agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-03-18 | [This text should be read in romana] |
Exit. Către tăcerea asumată așa cum îți asumi aerul. Nervoasă din cauza tălpilor care scârțaie în spațiul îngust dintre puțin-mai-aproape și mâine.
Te descoperi lacrimă într-o frunză ținută strâns îmbrățișată în mugur. Nu poți să cazi, și asta este suficient încât să ai impresia că zbori deja. Nu-i nimeni încă in zorii aceștia desueți de primăvară să-ți smulgă iluziile pe rand; florile nu au încă petale. Circumstanțe propice uitării te invăluie în abur verde – culorile noastre se restrâng primordial. Daca cineva ar îndrăzni sa privească măcar dincolo de nisipul acesta mincinos-prefacut-transparent, poate ți-ai ridica ușor mâinile într-un ritm leneș de jazz, poate chiar zidul s-ar desprinde rușinat de ferești și ne-am trezi cu toții aruncati în alb. Nu locuiește nimeni însă în căușul acestor palme, numai anotimpul dă târcoale, aduce cu el zvonuri-umbre si amenință cu amintiri. Așa că te așezi, femeie vegetală, înainte de a înflori aripi, la poarta unei lumi care nu mai știe să nască, și-ți înveți crengile cruce, muguri, mugurii frunze, rădăcinile zbor.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy