agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ The oak
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-12-21 | [This text should be read in romana] |
O întrebare a absurdului atunci când totul s-a schimbat afară de personaje. Deși viața începe și se oprește în fața bisericii, îndoiala pe care o exercităm de-a lungul existenței creează propriul nostru univers, totul se schimbă, totul e relativ, nu însă și personajele unei existențe comune.
Ce pervertire a moralului atunci când am sperat la viață și nu am primit decât moarte. Mi-am băgat în vene atât de multă suferință, încât am ajuns imun, m-am resemnat încet cu rolul de trădător al umanității. Sau când moartea bate la ușă și nu vrei să răspunzi, exact cum un cioban din Făgăraș i-a explicat toată viața lui Cioran prin cele mai simple vorbe : "Tu ești nefericit pentru că n-o să trăiești veșnic", sau că Rigaut și-a promis la vârsta de douazeci de ani că o să-și zboare creierii atunci când o să împlinească treizeci. Sunt toate acestea și mai mult, însă mai degrabă nu le zicem, le îngropăm și ne așteptăm sfârșitul. Visez la scheletul fericirii.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy