agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-01-19 | [This text should be read in romana] |
Reporter de teren:
-De ce protestați? (Iar acum, vin, intempestiv, răspunsurile umane!) -Mă crezi fraier? Am venit că n-am ce face-acasă! Sunt șomer! -Am venit pentru că soțul meu va fi deshumat peste șapte zile, nu ani! Închipuiți-vă că l-am cunoscut de la naștere! Cum pot vedea eu, fața lui, când trebuie să-l mut în cavou, căci am obținut niște bani de la fonduri europene! E oribil ce se-ntâmplă! -Eu am pensia mică! De unde bani de medicamente?... "Viagra" este foarte scumpă! Ne-au molestat până și bărbăția! Vreau rețete gratuite! -Cer, ca toți, același lucru! De-asta am venit în piață! -Eu sunt veteran de război! Rog poze cu mine în tranșee! Din pensie nu-mi pot plăti operațiile estetice! Am 99 de ani! Vreau să fiu ca la 69! -Nu-mi ajunge capul să am creierul mare! Rog sănătatea să mă ajute! Ministerul Sănătății, iar uit... Vreau medicamente pentru mărirea capului! -Vreau inconștiență! "Partidul Subconștientului Român" este pe cale de afirmare! Dă un vot prin starea de semitrezie! Starea "ALFA"! -Eu sunt EU! Am și steag personalizat contra vântului! -Eu vreau doar pace! -Mi-e greu să spun... Dar tare ma tem că mi-e mai greu să spun! Mă doare măseaua de minte! Vreau apel la urgență, n-am bani de telefon! Cine mă ajută? -Știi, maică, că eu când eram mică, prin anii 30-40, mă gândeam la o limbă universal-europeană? Vreau să revin acolo! Era cald la soba aia și aerul era proaspăt dimineața când mulgeam vaca... Și-avea uger mare... Nu mai ies din casă de mulți ani, e bun și internetul ăsta! PUBLICITATE Revenim...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy