agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ The oak
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-01-22 | [This text should be read in romana] |
- Vai de mine! Sunteți de la gardă? Aveți un costum așa frumos, de-aia zic...
- În proprie imagine publică! Glumesc, stați liniștită! Dă-mi mai repede hârtia, am început să am nevoi, ca voi, oamenii... Cât mă costă? - E gratis pentru dumneavostră, fac și eu o promoție de angajată! Așa mi-a venit... Simt ceva la dumneavoastră... Îmi vine să lăcrimez! Puteți să mergeți ori la pișoar ori la cabină, dacă vreți mai mult timp de gândire! - Ia zi... Ai probleme? - Nevoi personale? Sau de nivel de trai? - De nivel de trai e mai greu, la nevoi personale te puteai duce oriunde... Zi, fata mea, ce probleme ai? - Mi-au întârziat salariul... Am zece copii acasă! Opt știu că sunt ai mei, dar și ceilalți sunt tot suflete! Sunt o sfântă! N-am putut face facultate și aștia-și bat joc de mine! - Unde e șeful tău? Dar spune repede! Fac pe mine! - Am numărul de telefon! Poftiți! - Sun acum! Alo! M-auzi? Bună ziua, mă numesc Gheran! Așa mi l-am ales! Cine sunt? Eu sunt tatăl tău! Și al acestei angajate nenorocite ce lucrează la dumneavoastră! Știați că are o groază de copii făcuți la meserie, este o muncă grea, dar nu poate să-i țină-n viață? De ce nu-i dați salariul? Cum? Ce mă interesează pe mine? Știți cine sunt? Eu sunt cel ce conduce lumea, dar a trebuit să am anumite nevoi pământene... Nu mă crezi? Ia vezi, mai simți pulsul vieții? Aha, te doare... Hai, nu mai țipa, știu ce e durerea! Vezi că nu te mai crede nimeni de ce ai murit! Ok! Te schimbi? Dai salariul? Foarte bine, până mă duc să mă descarc, sun-o pe angajata ta! N-am chef să am probleme de revenire aici! - Ați vorbit? - Da! S-a rezolvat! Dă-mi hârtie! - Am o rugăminte! - Deja e prea mult, dar spune! Respect oamenii, câteodată mi-o iau înainte... - Când ieșiți, îmi dați un autograf pe hârtia folosită? Sunteți salvarea mea! - Nicio problemă! Dacă mai aveți necazuri... Gândiți-vă la mine! Știu cum să vin de pe altă planetă inventată de voi! Acum lasă-mă! Nevoile voastre mă dor fizic! Am fugit! Deși Gheran nu fuge, el pur și simplu îndoaie timpul in două secunde... Ah, ce oameni simpli am putut să fac... Mi-e dor de GKJ 5067 constelația 3456758, fără prefix...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy