agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ The oak
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-01-23 | [This text should be read in romana] |
- Bine ați venit și vă mulțumesc! Vă mulțumesc nu doar pentru întâlnire, cât pentru curajul vostru final! Observ că sunteți cam mulți... E bine! E rău că nu prea avem loc. Cine suferă de claustrofobie se va face bine, vă asigur! Este un medicament virtual autosugestiv! Hai, intrați! E coadă mare, trebuie stabilite niște criterii totuși!
- Dar ce va fi acolo? - Stai liniștit! N-ai plătit degeaba, suntem profesioniști! Oameni chiar, ca să înțelegi totul! - Nu prea am prieteni de încredere, mai ales oameni, dar te cred pe cuvânt! Puteai să lucrezi în "multinaționale", știi la ce mă refer... Dar ești bun! Voi intra! - Vezi, de-asta pierzi în viață! - Ai mare dreptate! De câte ori n-am încercat să aflu adevărul... Dar ai cuvinte mari și bune! - Hai, intră mai repede! Timpul e comprimat! Nu te mai gândi la bani! Nu vor mai conta! - Cum te numești? - Îți spun după final! Și acum! Mă ascultați? Liniște!!! Vă veți întâlni cu voi înșivă! Nu vă fie teamă! De-asta ați și plătit! Hai, repede! Vedeți că toată lumea așteaptă! Toată lumea a intrat. A fost greu dar am reușit! - Și acum, ce facem? - Suntem doar noi doi! Supraviețuitorii unei apocalipse! Acum așteptăm răspunsuri! - Din ce vom trăi? - Uită-te în jur... Ai totul la dispoziție! - Vreau să fiu singur! - De ce nu mi-ai spus? - Am claustrofobie! Dar am o idee! - Care? - Hai să intrăm și noi acolo!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy