agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-10-04 | [This text should be read in romana] | înt-una din zile, prietenul meu, preotul Cătălin mi-a povestit o întâmplare plină de tâlc. pe când era student s-a întâmplat să slujească cu un preot mai în vârstă la un spital de boli nervoase. aici a întâlnit un bolnav pe nume Vasile. acesta i-a mărturisit părintelui că fumează. cum era normal, părintele a încercat să-i explice, pe înțelesul lui, ce păcat făcea și cât rău provoacă omului fumatul. pe când slujea părintele, Vasile a pus alături de vin, untdelemn și pâine un mănunchi de țigări. părintele nu s-a supărat și când a ajuns la rugăciunea de binecuvântare a vinului, untdelemnului și pâinilor a adaugat “Binecuvintează, Doamne, și darul lui Vasile, pe care l-a adus din dragoste față de tine”. după slujbă, părintele l-a întrebat de ce a făcut așa. la care Vasile a răspuns : “păi, nu m-ați învățat dumneavoastră să mă las de fumat? așa că am adus țigările lui Dumnezeu. dacă le țineam în buzunar, m-ar fi ispitit mereu” prietenul meu, preotul, este o persoană reală. de povestirile acestea ale lui veți mai auzi de acum înainte.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy