agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-02-05 | [This text should be read in romana] |
* Cine știe carte, are parte… de ochelari.
* Creierul – fabrică de gânduri. * Unii lucrează, alții controlează. * Deșteptul poate s-o facă pe prostul, dar nu viceversa. * Câți traducători, atâtea variante. * Semiadevărul – fratele minciunii. * Incendiul se stinge cu apă, iar războiul - cu sânge. * Misiunea omului pe Pământ este distrugerea lui… treptată. * Albina face miere, iar trântorii o papă. * Fiara domesticită uită de origini. * Norii – albe corăbii în oceanul ceresc. * Pământul nu pe balene, ci pe femei se ține. * Subalternii se rotesc în jurul șefului ca planetele (sateliții) în jurul Soarelui. * Și ochii împușcă, mai ales ai celor îndrăgostiți. * Același cuvânt rostit de doi inși au greutate diferită. * Talentul vine la om muncind. * Omul la bine egoist devine. * Lumea-i diversă. Toți de o teapă nu pot fi. * Legile umane nu pot schimba Legile Naturii (Legea Junglei). * Pomii mor în picioare. * Moartea ca un hoț îl paște pe cel slab la orice colț de stradă. * Contra morții nimeni nu are asigurare. * Ignorați moartea, ca să trăiți în liniște. * Nu căutați fericirea la capătul lumii. Ea-i în preajmă.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy