agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-02-18 | [This text should be read in romana] |
* Farul Omenirii - Lumina lui Dumnezeu, Biblia.
* Numai un mitocan poate ignora Adevărul. * Literele/cuvintele - ca elementele chimice. Din ele faci diverse reacții. Cu bulbuci... și fără. * Fiecare operă poartă pecetea Timpului în care a fost creată. * Traducerea, cât de bună ar fi – diferă de original. * Maximele – hrană/energie pentru suflet. * Alege cărțile pentru lectură. Nu pierde timpul cu cele proaste. * Senini ca cerul… ochii copilului. * Roua – lacrima ierbii. * Deseori în societate nu depinde cine ești, depinde ce post deții. * Sunt femei-bărbați și bărbați-femei. * Scriitorul talentat cu inima creează. * În fiecare om există două forțe opuse: îngerul și diavolul. Depinde cine prevalează în suflet. * Omul talentat diferă de cel netalentat doar cu spiritul. Unu-i plin, altu-i gol. * Talentele se aseamănă cu mărgăritarele. Trebuie să speli tone de nisip, până dai de o perlă. * Lada/chivotul televizorului agresori naște. * Nimicind tradițiile, îți tai rădăcinile. * Un sfat bun de eșecuri te ferește. * Liniștea sufletească aduce sănătate, neliniștea – maladii. * Omule, nu mai bate (grăbi) caii. Admiră viața, că finișul deloc nu-i amuzant. * În www.poezie.ro intră (vine) cine vrea, dar rămâne… cine poate.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy