agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2024-11-22 | [This text should be read in romana] |
Demnitatea este un principiu superior, un rezultat al bunei conduite, al responsabilității socioprofesionale, al cinstei și corectitudinii, al respectării și asimilării sistemului de valori la locul de muncă într-o echipă respectiv într-un colectiv.
Demnitatea și responsabilitatea reprezintă asumarea sarcinilor și atribuțiilor socioprofesionale, socioculturale, sociale, precum și în mijlocul familiei într-o bună organizare, repartizare și realizare a treburilor casei și familiei. O demnitate mai înaltă înseamnă o responsabilitate mai mare. Demnitatea și responsabilitatea se formează din primii ani de copilărie în mediul familial, plin de iubire plenară de armonie și liniște, necesare dezvoltării personalității. Demnitatea și responsabilitatea sunt principii fundamentale bazate pe un sistem de valori, dar mai ales pe o credință totală în divinitate, precum și în sinele superior, fac parte impresionantă din sistemul cognitiv, spiritual și sufletesc. Cu cât autoritatea profesională este mai mare cu atât demnitatea și responsabilitatea sunt mai înalte. Marea majoritate a oamenilor se străduiește permanent să fie demnă de darurile vieții oferite de divinitate și univers ca zestre primordială. Încă de pe băncile școlii primare oamenilor le place să le fie respectată demnitatea, să le fie apreciată personalitatea. Demnitatea și responsabilitatea sunt virtuți care realizează și , stabilizează calitatea vieții superioară, conform planurilor divinității, conform planurilor de evoluție personală. Demnitatea și responsabilitatea sunt rezultate ale unei conduite etice și onorante, ale respectului pentru sistemul de valori, ale iubirii de adevăr și moralitate. Marea majoritate a oamenilor dorește să se simtă în siguranță atât psihic cât și emoțional, să se simtă stimulați pentru o dezvoltare personală semnificativă, să se simtă încurajați să progreseze. Oamenii cu demnitate și responsabilitate, evită, ocolesc prejudecățile, stereotipiile, vechile tipare de gândire. Demnitatea și responsabilitatea ajută omul să se concentreze asupra necesităților, asupra problemelor cu care se confruntă, să se concentreze asupra formării si devenirii Oamenii au oportunități egale de implicare , participare și acționare ca personalitate, dacă sunt angrenați într-un sistem instituțional, într-un colectiv de muncă, vizând succese și performanțe de renume. Demnitatea și responsabilitatea dezvoltă și reflectă o identitate puternică, dezvoltă stima de sine precum și încrederea în sine. Pentru formarea competențelor socioprofesionale, este nevoie de identificarea potențialului creator, necesar omului indiferent de poziția sau funcția la locul de muncă, toți oamenii într-un colectiv au șanse egale la performanță și progres, aspect care le completează demnitatea și responsabilitatea. În concluzie demnitatea să responsabilitatea implică și reprezintă asumarea discernământului superior, a acțiunilor, a experiențelor, a tuturor întâmplărilor pe parcursul vieții, cu alte cuvinte le oferă oamenilor posibilitatea de comunicare, cooperare și relaționare corectă, constructivă. Demnitatea și responsabilitatea denotă în primul rând într-un mod special, respectul pentru codul bunelor moravuri, respectul pentru legile constituționale, respectul pentru codul manierelor elegante, respectul pentru valorile tradiționale și moderne, în care este implicată diversitatea de etnii prezente în societate.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy