agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-07-30 | [This text should be read in romana] | "...nu poți mulțumi toată lumea și pe propriul tată" N-aș vrea să fiu în locul președintelui nostru. N-aș vrea să mă simt de fiecare dată viu, la propria mea înmormântare. Ploconeli stupide, ploconeli banale, zâmbete tâmpe, zâmbete răutăcioase, priviri care ar omorî dacă ar putea- de dimineață până seara președintele (indiferent cine este acesta) înghite otravă cu lingura mare. N-aș vrea să fiu în locul președintelui nostru. Toată lumea vrea ceva, toată lumea cere ceva. Unde sunt timpurile când "...pune-ți problema ce poți să faci tu pentru America" era de bun simț ? "Pune-ți problema ce poți să faci tu pentru țara ta" și întregul cortegiu funerar ar hăhăi ca scos din minți "păi da ce, domnule, eu m-am făcut politician să fac ceva ?". Dacă președintele ar putea s-ar împărți în jdemilioane de președinți mici ca să aibă fiecare președintele propriu la pachet. Dar din păcate nu poate. Și atunci ... N-aș vrea să fiu în locul președintelui nostru. Dacă te mănâncă în nas (sau în alte zone mai discrete) te scarpini. Ia gândiți-vă ce s-ar întâmpla dacă l-ar mânca nasul în timpul numirii noilor miniștrii- nu numai că toată presa l-ar seca de la ficați dar s-ar face și comentarii aberante referitoare la semnificația gestului vizavi de ministrul X sau Y. Vrei și tu să bei o bere, pe căldură, la terasă. Are voie președintele să bea bere în public ? Nâh. Asociația doamnelor constipate l-ar reclama la ONU că bea doar tipul de bere Z care produce cufureală rece fiind, cârciuma T ar fi revoltată că "președintele țării nu a catadicsit să treacă niciodată pe-aici", etc., etc. N-aș vrea să fiu în locul președintelui nostru. Bărbați suntem, mici purceluși uneori. Un picior dezgolit, un decolteu mai adânc ne fac să cercetăm atent. E de neconceput în cazul președintelui- care ar trebui să : 1. nu fie sexist; 2. nu fie constipat; 3. nu fie diareic; 4. nu bea în public decât ambrozie; 5. nu fumeze; 6. nu râdă- de cine râde ? 7. nu plângă- cabotinul, de ce plânge ? 8. nu fie ciufulit; 9. nu fie uns cu briantină; 10. nu se scarpine în nas, bărbie și alte locuri mai la vale; 11. nu râgâie- groaznic; 12. nu fie pofticios; 13. nu fie lacom; 14. își trateze familia prin procură; 15. în general, să nu fie om. Domnule președinte, demisionați și simțiți-vă ca acasă. Roboțelul Minitehnicus, ajutat de Pif și Gai-Luron va prelua în bună stare toate sarcinile dumneavoastră. Ce mișto ar fi- Președenția- bandă desenată !
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy