agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-12-11 | [This text should be read in romana] |
- Ce facem cu Muffy Mead-Ferro asta, din Herefords, Jackson Hole, Wyoming?, s-au întrebat ursitoarele, văzând că au deaface cu o fetiță, ce va fi, o vreme, fată mare, apoi femeie și mamă.
- Îi dăm simțul umorului, că acum, mititica, n-are așa ceva, dar poate să cadă pradă perversiunilor de tot felul pe parcursul vieții!, a zis prima. - Nu, facem în așa fel încât să-l dobândească, exasperată fiind de standardele impuse femeii moderne!, a zis a doua. - E clar, la un moment anume o să-și vândă tractorul, o să-și cumpere o mașină de scris și, prin urmare, are să fie copywriter și o să stea cu soțul ei, Michael, și cu cei doi copii, Belle și Joe, în Salt Lake City, Utah!, a zis a treia. "Regulile lui Muffy", pentru a nu deveni zeiță casnică și/sau super-mamă, le descoperiți citind: "Confesiunile unei neveste leneșe", într-o traducere de 188 de pagini a editurii Tritonic, din anul ăsta, cu prețul de 17,00 LEI și; "Confesiunile unei mame leneșe", tot traducere, a aceleiași edituri, culmea!, tot în anul ăsta, pe 128 de pagini, dar cu numai 13,00 LEI. Deci, cu numai 30 de LEI, nu că o lăsați să fie mai moale, ci: - scăpați de lene, relaxându-vă; - standardele și convențiile la modă coboară, ingnorându-le pur și simplu; - mătura, cratița și alte cele devin o haioasă procedură de îndepărtat bacteriile; - toate, chiar toate, cele inventate de dumneavoastră fiind conforme propriilor reguli; Și este... așa de ușor!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy