agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-02-23 | [This text should be read in romana] |
Lacrimi..multe lacrimi și regrete..se simte așa de rău..plânge..oare de ce plânge iar? O văd cum stă ghemuită lângă pat, cu ochii plini de lacrimi..mâinile-i tremurau ..e atât de pierdută în spațiu..nu știu ce e cu ea..
Am vrut să mă apropii de ea, să-i mângâi parul moale, să o încurajez și să-i șoptesc încet că nu se merită dar..nu puteam..era atâta durere in ea iar gura ei micuță ce tremura când perle cristaline i se rostogoleau pe obraz, scurgându-i-se pe buze, putea confirma starea în care se afla. Nu o văzusem niciodata așa..citindu-i gândul am putut afla ce povară purta in suflet..dorul care îl avea se inmulțea lăsând răni adânci în mintea și inima unei tinere fete care și-a început noua viață fără oamenii care îi iubește cel mai mult și care o iubesc.. O lacrimă caldă i se închegă lângă ochiul frumos de o culoare brună, oprind o altă lacrimă să-i alunece pe obrazul rozaliu..biata fată.. Nu pot vedea prea multe în gândul ei deoarece e prea plin de gânduri întunecate...văd un regret..regretă faptul că și-a lăsat identitatea și viața adevărată în urmă pentru a începe una nouă în țara aceea..pare atât de greu...se simte atât de singură..nu are pe nimeni..a lăsat totul..tot ce cândva avea..s-a oprit din plâns..dar privirea-i calda e acoperită de o tristețe copleșitoare..ochii ei blânzi se opresc pe monitorul ce afișa cuvintele care cu durere au fost descărcate de povara prea grea a dorului.. Nu mai știa ce să facă..unde să-și îndrepte pașii..păcat că nu mă poate vedea, să-mi poată sări în brațe precum unui tată, să o pot face a zâmbi..e așa de frumoasă..dar atât de tristă..draga de ea.. Îngerul ei păzitor..
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy