agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-02-26 | [This text should be read in romana] |
Ma uit prin geamul inghetat si spart si vad cum ninge afara. E ciudat! Eram obisnuita cu zapada alba, dar acum e uneori gri sau galbena.
Privesc spre muntii odata impaduriti. Acum sunt numai mine. Deja m-am obisnuit cu alunecarile de teren. Odata stateam intr-o cafenea uitata de lume si vorbeam cu o stafie. Aceea stafie, a carui posesor era o persoana obisnuita, mi-a spus ca acum e mult mai sanatos sa fumezi decat sa inspiri aerul patriei mame sau a altei patrii. Ies din cafenea si mi se face chef de o plimbare. Cum am mai spus iarna si e incredibil de cald. uf!Iar am uitat sa-mi pun masca . Vad lumea cum arunca cu bani in stanga si-n dreapta si plang cu lacrimi de sange. Nimeni nu mai plange cum plangea odata. Cei care acuma plang au facut tot c le stata in putinta, si-au intins cruzimea la maxim, au profitat de mama noastra, au schinjuit-o si au blestemat-o. Si acum? Au conturile plinr si inca vreo cateva zile de trait... Timpul e irevrsibil... asa ca trebuie sa ne aparam mama cat timp mai putem s-o facem. Numai sa nu fie prea tarziu!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy