agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-03-19 | [This text should be read in romana] | În primul rând se cere versul șchiop Să fie alb și frânt este mai bine Ori de o formă stranie ca-n enzime Compușii scriși de un savant miop Iubit – e interzis să scrii de-a-ntregul Cuvântul dor sau dragoste sunt fade Iar despre cer și val nu se mai cade Sa spui ceva – tu caută talvegul Adânc noroi – să uiți de aripi, zbor Și de-orice sentiment este firesc, Tu să le tai dacă vreodată cresc Să te târăști, să te asemeni lor Să nu repeți vreodată un cuvânt În locul unui vers să pui o poză Doamne-ferește să rimezi in: roză Ei vor doar sânge, sex, poate… mormânt Nici vorbă de vreun semn de fericire Ori să te joci, să cânți… este absurd Scrie ceva despre blestemul kurd Orice grotescă heterosimțire Cuvintele din înger sunt uzate Copac și ram sunt iar de neiertat Poți folosi un englezism curat Și nu uita de-njurături, păcate… Da, Dumnezeu e tolerat puțin Dar în grotesc înconjurat pe dată, Visarea a fost iarăși renegată Nu pomenii vreodată de destin Ori de frumos și dulce și cuminte Se poartă dezaxat, hidos, bețiv Se poartă verbe la infinitiv Căci nu e bine versul să ne-alinte Dar sa nu uit: nu poți să te oprești Cu textul scris așa la jumătate Și fără să consulți vreo „entitate” Care să-ți „deie” sfaturi părintești … (Ei? Sunt acele suflete cărunte nu-i duce capul după puncte-puncte)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy