agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-05-06 | [This text should be read in romana] | Ziua întâi Te-am visat. Chipul tău lângă perna mea, zâmbetul tău alintându-mă. Ziua s-a întors împotriva lumii astăzi. Plouă răzbunat, plouă aspru și palpabil, noaptea plouă adânc, imagine my hands caressing you, dar tu nu știi nu știi iubitule râul mi s-a ascuns în palme astăzi, l-au izgonit din albie trunchiurile moarte ale brazilor, s-au târât crengi amenințătoare prin cascade, rumegușul i-a omorât păstrăvii, iar acum muntele se prăbușește mâl, în șiroaie, sufocându-l. Tremură muntele golit de pădure, înstrăinatu-ne-am de noi, nu știm decât ucide, spune-mi ai născut vreodata un fir de iarbă taci, taci acum... Vântul desenează nori pe suprafața lacului Pecineagu, iar în mine adună șuvoaie lacrimi-zăpezi. Nici peștii nu se arată, undeva pământul își înmormântează copiii. Pune-ți obrazul în palmele mele iubito, lasă-mă să-ți aștern în rugăciune o nouă pereche de aripi, Zboară cu înălțimi și iuțeală de șoim, dragul meu, adună norii, îneacă îndoielile-n ploi... Depărtările ni se topesc în buricele degetelor, conturul buzelor mele albastru de apă de frig, răceala aceasta m-a adoptat dar nu am timp, inventez sărutări cu miros de pască și lapte cald, izvorăsc dor și îmi revărs cursul în tine, ziua de mâine e în spatele ușii acesteia de ceață... Gustă-mă atât de amară în noaptea aceasta nici floare nu am îmbobocit. Dormi.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy