agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-05-12 | [This text should be read in romana] |
Sa stai pe loc privind uimita
Cum テョsi iteste capul iarba cruda Sa te テョntinzi alene ascultテ「nd Un gugustiuc pe casa dormitテ「nd Cu ochi-nchisi テョn mijlocul gradinii Sa simti urcテ「nd sub tine seva S-adulmeci parfumatele rasaduri Un fテ「lfテ「it de aripi sa te テョnfioare. S-astepti la prima raza テョnflorirea Sorbind apoi nectarul unei flori Sa zbori pe aripa de flutur tテ「nar Pテ「na mai sus de coama unui nor. Sa-ti creasca-n tine sentimente Si sa te umpli de al lor fior Sa te reversi udテ「nd o floare テ始toarsa-n picatura zorilor. Si framテ「ntテ「nd テョn palme negrul Pamテ「ntului, sa テョl respiri prin vene S-adormi cテ「ntテ「nd la umbra verde Si sa dispari fugind cu-n fir de vテ「nt. テ始 brate un motan alene ca sa vie Obraznic topaind sub coltul de perdea Un rテ「set cristalin sa-ti tina companie Si-n faptul serii sa prinzi o stea. Cum am trait fara de ele pテ「n'acum Nu stiu si nici nu caut eu raspunsul Mi-e de ajuns o singura clipa-n drum Sa-mi vad gradina テョmbratisテ「nd apusul.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy