agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-05-23 | [This text should be read in romana] |
Chițăiam toți de frică la Moșu
...așa-i spuneam noi profului de mate... avea un baston cu care scria doar 2x2 și ne-amenința că ne și bate... Într-o sesiune, la examen, ne făcusem toată grupa... copiuțe, unii cu tupeu, mai mari, alții mai micuțe... stilurile difereau în raport cu parțialul și secret era...pentru cine chiar vroia să treacă anul, niciodată nu știai: nici ce note ai, nici dacă-n colimatorul lui, erai pe lista "poamă"...de din toamna moșului. Cum stăteam și ne-ntrebam pe culoare, Oare ce-o fi cu Moșu?... de nu mai apare, vine asistenta și ne-ntreabă: "-Care esti bă primul...hai repede-n sală" A intrat, după alfabet : Anton. Ãsta, la mate, chiar era beton, dar, după nici un minut, a ieșit posomorât: -Moșu se ține de poante...te întreabă: " pentr-un 5, câte becuri sunt în sală ?...ghici!" Eu le-am numărat și i-am răspuns exact : "9 !" "- Neee..11, că mai am eu două", ...și le-a scos dintr-un sertar "-4! ...că nu ai habar..!." A intrat apoi Apostol, el era nefericitul și-a ieșit zâmbind afară, laolaltă cu minutul -Am luat 5 băi fraților...m-a trecut...sunt campion! -Da', ce te-ntrebă măi frate?...că la mate... ești afon -S-a uitat la mine pe sub ochelarii lui binoclu, fir-ar el de cioclu... și m-a întrebat : "-ești ușor... familiarizat cu locu'...?" i-am zis că..."-da..." "-Atunci, pentru un 5, câte becuri sunt în sală?" m-am uitat la el, fix în ochii lui, și-am decretat: 11! ...abia apoi am verificat "-Îmi pare rău....dar te-am picat" "-De ce?"... întreb "-Păi nu le mai am și p-alea două becuri ...chiar le-am aruncat" și mi-a zâmbit pe nas : "-Te pic...potaie!" "-Lăsați dom' profesor ...: că, uitați:... l-am deșurubat p-ăla de la baie... și-l mai am și p-ăla de la ceas"
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy