agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-05-26 | [This text should be read in romana] |
La o natalitate
de trei-patru femei pe cap de animal nefurajat, reprezentanța gene false e ușor dată pe spate, cu-atât mai mult cu cât un magnetism polar, face din animal, un simplu neplenipotențial, rezumat la : blond, sportiv, deștept, frumos, dar păcat:...fără folos. Ajunși, printr-o întâmplare fericită...chiar se pare, într-un mediu rece, dar sublim, din țara lui Moș Crăciun, ne-am trezit înconjurați de... trei, patru ...să mai spun?... Într-o seară oarecare, la un bar, e zarvă mare, se zvonise prin trei, patru, dar tot cu două picioare, că din sudu-ndepărtat, au aterizat...și alte animale, cu blana de-altă culoare Pe fundalul unui alb imaculat, dar absolut terestru, au apărut în ochii de-un fermecător albastru, pete sângerii...ce anunțau o canonadă, căci păsările ce odată, chiar erau păsări de pradă, deveniseră, printr-un proces alambicat: vânat Ne-am uitat înfricoșați, dincolo de sticlele de votcă, care oricum, erau mult mai numeroase în tabăra adversă, cu singurul ochi treaz, întrebător: "-Ce ne facem...fraților?" Unul dintre noi, privind la masa din fața noastră ca la un altar al sacrificiului suprem, a decretat: -Păi, ce să facem..?...hai să ne sacrificăm... Ce a urmat... E greu de imaginat... Cert e că, după ce coșmarul s-a epuizat, una dintre ele, ce din toate victimele s-a-nfruptat, a primit un telefon și-a-nceput să zbiere la un zbierăt-ton - S-a-ntâmplat ceva?...timid am întrebat -Bărbati-miu ăsta e un idiot, un cap pătrat... i-am povestit tot ce s-a-ntâmplat... -Și? -Poate să-nțeleagă totul, că ne-am făcut de cap, nu poate să-nteleagă , că nu e-n legea firii lui de om tembel: cum mi-am pierdut șoșonii... cumpărați de el!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy