agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-08-07 | [This text should be read in romana] |
Falsa supozitie...
Genunchii mi s-au inmuiat, Pe motivul contuziei forte, Aplicata de capcana vorbelor tale. Alta era cauza Pentru care s-a manifestat, Sindromul de neuron motor, In forma sa acuta. inima,a uitat sa mai bata Pentru mine, Deoarece,momentan,avea alta treaba, Mult mai importanta... Si-a luat concediu fara plata Si s-a agatat de reverul tau, Curioasa in a afla secretul... Ce anume i-a indus acea stare, De uimire si perpetua visare Ochii tai caprui,hoti de inimi umbland hai hui? Ori,mai degraba,glasul... Ce-a mixat totul, Si i-a dezorganizat sistemul, Deturnand automatismul incorporat In sarmanul miocard. Prognosticul,ce-ar parea nefavorabil, Este crima perfecta, Caci,boema ancheta arata ca, Nici o parte vatamata, Nu poate depune plangere...orientata. De pilda sufletul... Se zbate intre:a zbura catre cerurile linistite; Le-ar da,de bunavoie, Pe mangaierile soptite dintr-o eterna noapte. Iar materia cenusie circumvolutionata, E haotic impulsionata De ratacitele nervoase terminatii, Raspunzatoare de simtirea apropiata, Ce s-au incordat,mult prea departe, Ca niste incapatanate, Sa creada ca... se poate!!!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy