agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-11-03 | [This text should be read in romana] |
Plecai, când m-am întors spre tine…
Erai în uniformă verde Pășind arar spre prag. Gleznele mele plângeau Pe tocul ușii, pașii Bocancilor prăfuiți. Probabil îți mai amintești Gustul gâtului meu, Zgârieturile unghiilor, Rănile gloanțelor, Eu. Sunt doar un soldat circumcis Pe suflet, Cu inima baricadată-n lagăr, Iubita mea din basm. Port pușca în orice Atingere a mâinilor. De fiecare dată când te iubesc, Îți strâng șoldul ca pe ultima Suflare. Ca pe iranienii pe care trebuie să-i împușc – Șoldul tău e trăgaciul, iubita mea. Ne vom călca în picioare Cu bocancii de infanterie În așternuturile patului Din Ierusalim, te voi îmbrățișa ca pe tunul din care s-a auzit obuzul. Lasă-mă să te izbesc, iubito De turnurile Babel si cel al Chindiei Să te apăs până îți aud În pântece clopotele, toaca Pentru a fi sigur De libertate. Atunci te voi avea întreagă, Ca pe o pernă de gloanțe Pe care mă pot culca Așa circumcis cum sunt. Uită-mă, iubito, Înainte să-ți lipsească Îmbrățișarea De soldat Fără armă.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy