agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-12-14 | [This text should be read in romana] |
nisip
prins in vis pulbere de stele fine apasat prelung ceasornic tic-tac in minte de capitan secunda al meu nume culori pline de viata pete de cerneala pasiune crezul invie in vine soptind cuvinte dulci de zahar tos prelung in zi sau noapte tic-tac inca se mai aude furtuna pandeste de dupa nori de spuma ploua marunt de tot oceane blande peste ochi de sticla peste minti neclar acoperite cu dorinte tot mai vii gust de aroma blanda sorbeste-nghititura din pahar pe-ale caror buze au ramas amprenta fina lamaie intre zile si nopti traiesc ei si impreuna sunt unul singur mereu doi ochi aceasi privire aroma de dulceata plina ochi si alune imprastiate peste jos prin casa petale de rosu rubiniu zambesc spre ochi roua dorinta din doua emisfere mangaiere din doua colturi purpurie voci de-argint pline de subinteles soptind acelasi lucru mereu in aceasi oglinda cu acelasi cadru vechi diferit de tot pana acum nascut din rascruce de drumuri aprinde lumina!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy